Skip links
Yükleniyor Etkinlikler

« Tüm Etkinlikler

  • Bu etkinlik geçti.

Sosyal Medya İçerik Üretimi

19 Şubat 2022 - 24 Şubat 2022

SOSYAL MEDYA IÇERIK ÜRETİMİ

3 GÜN 18 SAAT

Eğitimin Amacı

Sosyal Medya içerik Üretimi ve Yönetimi Eğitimi, katılımcılara kaliteli sosyal medya içerikleri üretebilmek, sosyal medya içeriklerini doğru yöntem, yaklaşım ve stratejiyle yönetebilmek için ihtiyaç duyulan nitelikli bilgiyi ve deneyimi kazandırmayı hedeflemektedir. Benzer pek çok eğitime klyasla, içinde bulunduğumuz dijital çağa ilişkin geniş bir perspektif sunarak dijital içerikleri bu perspektifle ele alma, üretme ve değerlendirme becerisi kazandırmak amaçlanmaktadır.
Katılımcılar eğitimin sonunda, sosyal medya platformlarını derinlemesine tanıyarak belirledikleri hedeflere ve platformlara yönelik yaratıcı stratejiler geliştirebilecek, kaliteli ve etkili dijital içerikler üretebilecekler. Aynı zamanda sosyal medyada marka/kurum hesaplarını profesyonel biçimde yönetebilecek bilgi ve beceriyi elde edecekler. Instagram ve Facebook reklamalığına dair edinilecek bilgiler sayesinde sosyal medya reklam kampanyaları kurgulayabilecek ve bu alanda deneyim kazanacaklardır. Eğitimin son gününde yapılacak uygulamalı atölye çalışması sayesinde katılımcılar, eğitmenler eşliğinde sosyal medya içerik üretimi ve yönetimi sürecinde karşılaşabilecekleri özgül problemleri birebir iletişim ve etkileşim ile çözüme kavuşturma imkânı elde edeceklerdir.

EĞİTİM MÜFREDATI

  • Dijital içerik Dünyası
  • Dijital içerik türleri nelerdir?
  • İçerik üretimi nasıl planlanır?
  • Dijital marka iletişiminde içeriğin önemi ve yaka çalışmaları
  • Dijital içerik üretiminde kullanıcı arama alışkanlıklarının önemi
  • İçerik, blog yazarlığı ve SEO ilişkisi
  • İçerik pazarlaması ve kurumsal bloglar

SOSYAL MEDYA IÇERIK STRATEJİLERİ

  • Sosyal medya stratejisi nasıl oluşturulur?
  • Medya İletişim Planı Oluşturma
  • Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi
  • Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi
  • Rakip Analizlerinin yapılması.
  • Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

SOSYAL MEDYA IÇERIK TAKVİMİNİN HAZIRLANMASI

  • Hedef kitle nasıl tespit edilir?
  • İletişim dili oluşturma
  • Zaman, metin, mecra ayrımı
  • Etkileşim ve içerik stratejisi

SOSYAL MEDYADA MARKA ENTEGRASYONU

  • Sosyal medya marka entegrasyonu
  • Medya yönetim araçları
  • Sosyal medyada marka duruşu geliştirme
  • Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı
  • Örnek durum incelemeleri

SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ

  • Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?
  • Medya krizlerine müdahele etme
  • Sosyal medya krizi için genel stratejiler

Detaylar

Başlangıç:
19 Şubat 2022
Bitiş:
24 Şubat 2022

Mekan

ZOOM

Organizatör

Albasoft
Phone
+908503052522
E-mail
akademi@albasoft.com.tr
Canlı Destek
1