Skip links
Yükleniyor Etkinlikler

« Tüm Etkinlikler

ITIL® 4 Foundation Eğitimi

26 Ağustos,18:00 - 28 Ağustos,21:00

 

Eğitim Hakkında

Özellikle dijital dönüşüm, BT alanında çok büyük değişikliklere neden oldu. ITIL 4, teknolojiye dayalı ürün ve hizmetlerin sunulması ve işletilmesi için uçtan uca bir işletim modeli sağlayarak bu yeni dünyayı başka hiçbir en iyi uygulama çerçevesinde var olmayan farklı yöntemlerle ele alıyor. Hatta Lean IT, Agile ve DevOps gibi çeşitli işbirliği çerçevelerini tek ve kusursuz bir yaklaşımla birleştirerek hizmet yönetimine yönelik bütüncül bir felsefeyi benimsiyor.

ITIL® 4 Foundation, ayrıca BT uzmanları için mevcut olan ve en yaygın bir şekilde kabul edilen bir giriş seviyesi ITIL sertifikasıdır. ITIL çerçevesine yönelik bu en yeni eğitim, katılımcıların ITIL yaşam döngüsünde kullanılan temel kavramlar ve ortak dil, yaşam döngüsü aşamalarının birbiriyle ne şekilde bağlı olduğu, dahil olan süreçler hatta BT organizasyonunda BT hizmetlerinin kalitesinin iyileştirilmesini sağlayacak en iyi uygulamalar dahil olmak üzere modern BT destekli hizmetlerin yönetimi konusunda bilgi sahibi olmalarını sağlamak üzere tasarlanmıştır.

ITIL 4 yolculuğunuza başladığınız bu eğitim, Hizmet Değer Sistemine (SVS – Service Value System) getirdiği bütünsel bakış açısıyla BT Hizmet Yönetimini farklı bir şekilde ele alabilmenizi sağlar.

Kimler Katılmalı

  • ITIL Foundation eğitimi, herhangi bir modern kuruluşta Bilgi teknolojileri hizmetlerinin sağlanmasında yer alan tüm BT uzmanları, müşterileri ve kullanıcılarına yöneliktir.
  • Bu eğitime ITIL Foundation sertifikası almak isteyen, IT maliyetlerini kontrol etmek veya azaltmak, IT hizmet kalitesini iyileştirmek ve IT kaynaklarını en etkili şekilde dengelemek, öğrenmek isteyen herkes katılabilir.
  • Tüm IT uzmanları, IT proje yöneticileri, IT yöneticileri, IT projesi veya ekip üyeleri, koordinatörler, ağ operatörleri, iş süreci analistleri, IT mimarları, danışmanlar, sistem entegratörleri, yardım masası yöneticileri ve personeli, planlamacılar, yönetilen servis sağlayıcıları, dış kaynak sağlayıcılar, uygulama geliştiricileri ve diğer IT ile ilgili pozisyonlarda bulunan kişiler de katılabilir.

Neler Öğreneceksiniz

  • Temel IT servis yönetimi kavramları
  • ITIL’ın rehberlik ilkeleri hizmet yönetimini benimseme ve uyarlama konusularındaki avantajları
  • Hizmet yönetiminin 4 boyutu
  • Hizmetin değer sisteminin amacı ve bileşenleri
  • Hizmet değer zincirinin faaliyetleri ve ara bağlantıları
  • Temel ITIL uygulamalarının amaçları
  • ITIL 4 Foundation sınavına hazırlık

Eğitim İçeriği

  • ITIL 4 Foundation eğitiminde, dünyada BT hizmet yönetimi (ITSM) üzerine en yaygın olarak benimsenen kılavuzun, en güncel sürümünün temellerini öğretilir.
  • Bu eğitimde, modern bir kuruluşun tüm bileşenlerinin ve faaliyetlerinin değer yaratmayı mümkün kılmak için bir sistem olarak birlikte nasıl çalıştığını açıklayan Hizmet Değer Sistemine (SVS) delegeleri tanıtılacaktır. ITIL SVS, esnek bir değer odaklı işletim modeli ile Agile, DevOps ve Lean gibi birçok iş yaklaşımını ve geleneksel süreç ve proje yönetimini desteklediği için çok kapsamlıdır.
  • Eğitimden sonra isteyen adaylar, ITIL 4 Foundation Sertifikası için bir saatlik çoktan seçmeli ITIL 4 Foundation Sınavı’na katılabilirler. Bu çoktan seçmeli sınav 60 dakika sürmekte ve 40 sorudan oluşmaktadır. Geçme notu 40 soruda 26 doğru cevaptır (% 65). ITIL 4 Foundation Sınavı’na hazırlanmak için bu eğitime katılacaksanız, bu durumu bize bildirerek eğitim içeriğinde özelleştirme talep etmeniz de mümkündür.

Eğitim Konuları:

  • BT Servis Yönetimi tanımları; Hizmet, Hizmet Programı, Garanti, Müşteri, Kullanıcı, Hizmet Yönetimi, Sponsor
    Değer yaratmanın temel kavramları
  • Hizmet ilişkilerinin temel kavramları; Hizmet teklifi; sunumu; servis tüketimi; servis ilişkileri yönetimi
  • 7 ITIL rehberlik ilkesinin niteliği, kullanımı ve etkileşimi; Değere odaklanın; Bulunduğunuz yere başlayın; Geri bildirimle yinelemeli ilerleme; İşbirliği ve görünürlük sağlayın; Bütüncül düşün ve çalış; Basit ve pratik tutun: Optimize et ve otomatikleştir
  • Hizmet yönetiminin 4 boyutu; Organizasyonlar ve insanlar; Bilgi ve teknoloji; Ortaklar ve tedarikçiler; Değer akışları ve süreçleri
  • ITIL servis değeri sistemi
  • Servis değer zinciri olarak, giriş ve çıkışları ve değer akışlarını destek rolü
  • Hizmet değeri zincir elemanları; Planlayın, geliştirin, katılım, tasarım ve geçiş, elde et / inşa et, teslim et ve destek yap
  • Son olarak aşağıdaki ITIL uygulamalarının hizmet değeri zincirini nasıl desteklediğinin detayı:
  1. Sürekli İyileştirme (sürekli iyileştirme modeli dahil)
  2. Kontrolü değiştir
  3. Olay yönetimi
  4. Problem yönetimi
  5. Servis talebi yönetimi
  6. Servis masası
  7. Servisin seviye yönetimi
  • Bilgi güvenliği yönetimi
  • İlişkileri yönetimi
  • Tedarikçi yönetimi
  • Kullanılabilirlik yönetimi
  • Kapasite ve performans yönetimi
  • Servis konfigürasyon yönetimi
  • BT varlık yönetimi
  • İş analizi
  • Hizmet sürekliliği yönetimi
  • Dağıtım yönetimi
  • İzleme ve etkinlik yönetimi
  • Yayın yönetimi

Detaylar

Başlangıç:
26 Ağustos,18:00
Bitiş:
28 Ağustos,21:00

Mekan

ZOOM

Organizatör

Albasoft
Telefon:
+908503052522
E-posta:
[email protected]