Müşteri Hizmetlerimizi de arayabilirsiniz
+90 850 305 25 22

- Bu etkinlik geçti.
Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
16 Mayıs 2022 - 18 Mayıs 2022

Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm / 2 gün
Eğitim Hakkında
Dijital dönüşüm çağında gerek ticari mecralar, gerek yaratıcı ekipler, gerekte marka profesyonelleri rekabetçi ortamda farklı olma, doğru hedef kitleye en kısa ve ucuz yoldan ulaşmanın ve dijital dünyanın sağladığı olanaklardan maksimum derece de yararlanabilmenin yöntemlerini bulma çabası içine girmişlerdir. Bu nedenle tüm sektör profesyonelleri için digital mecraları ve dijital mecraların marka iletişimine katkısını en iyi şekilde kavranması gerekmektedir. Bu Modülde genel pazarlama kavramlarını tanımlaması yapıldıktan sonra, dijital pazarlamanın önemini ve iş dünyasındaki dijital dönüşümün kurallarını, dijital teknolojilerin pazarlama açısından yarattığı avantajları ve dijital pazarlamayı daha iyi anlamanızı sağlayacak genel kavramları tanımlıyor olacağız.
Kimler İçin?
• Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
• Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
•Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Neler Öğreneceksiniz?
• Pazarlamaya Giriş
• Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
• Pazarlama İletişimi Süreçleri
• Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
• Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
• Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
• Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
• Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
• Dijital Mecra Reklam Modelleri
• Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
• Performans Pazarlama – Veri Yönetimi
• Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz – Genel Kavramlar
• Pazarlamada Yeni Trendler
• CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları